4-6 juni 2012: Luuk Roovers verzorgt workshop op Galvano’s Badvak 2012 – Duurzaam werkt

4, 5 en 6 juni tijdens Badvak, de Galvano vakbeurs voor badkamerprofessionals, geeft Luuk Roovers namens Grohe dit jaar 3 workshops.

De workshops gaan over de online mogelijkheden om meer bezoekers naar uw showroom te trekken.

Badvak 2012 biedt u concrete handvatten waarmee u op het gebied van duurzaamheid zakelijk succes kunt boeken. Kom langs en laat u inspireren door o.a.:

  • Boeiende seminars met sprekers van niveau
  • Producttrends en –ontwikkelingen
  • Noviteiten van fabrikanten en softwarehuizen
  • De nieuwste dealerconcepten
  • Galvano’s nieuwste E-business oplossingen
  • Trainingen en workshops
  • Exclusieve verkoopacties
  • Perfecte catering

Ga om aan te melden vandaag nog naar www.badvak.nl en schrijf u daar vóór 30 mei 2012 in. Kom naar de Badvak 2012 en ontdek uw duurzame kansen en mogelijkheden. U bent van harte welkom op 4, 5 en 6 juni 2012!

Dagprogramma

13:00 – 13:15 Opening vakbeurs door Mark van Hoof, algemeen directeur Galvano
13:15 – 14:00

Michel van Eekert, directeur Buildsight: ‘Marktcijfers en het toenemende belang van duurzaamheid’

Over de veranderingen die plaatsvinden in de huidige markt. Marktcijfers, nieuwe samenwerkingsvormen en een groeiende belangstelling voor duurzaamheid komen daarbij uitgebreid aan bod.

v.a. 14:00 Beursvloer geopend
14:00 – 15:00

Workshop Grohe – Luuk Roovers, directeur Vicus eBusiness Solutions: ‘Meer in de toonzaal presteren door online goed te presenteren’

Over de online mogelijkheden van sociale media, internetmarketing, webshops en online catalogi om meer bezoekers naar uw toonzaal te trekken.

v.a. 18:00 Dinerbuffet
Rond 21:00

Afsluiting

Over Grohe

Het Duitse Grohe AG werd in 1911 opgericht en is inmiddels een wereldwijd opererende onderneming. Van de Duitse productie wordt driekwart geëxporteerd. Daarnaast zijn er ook productievestigingen in Portugal, Noord-Amerika en Thailand. Grohe is actief in ruim 130 landen. In 2010 bedroeg de omzet 980 miljoen euro. In Nederland bestaat Grohe sinds 1973. Het is een volle dochter van Grohe AG. Grohe Nederland is verantwoordelijk voor de marketing, verkoop, logistiek en service van het merk in Nederland. Met het totale productassortiment – dat bestaat uit badkamer- en thermostaatkranen, handdouches en douchesystemen, keukenkranen en installatiesystemen en bedieningsplaten voor het toilet – is Grohe actief op zowel de consumentenmarkt als op de professionele markt. www.grohepro.nl

Over Vicus

Vicus is expert in het implementeren van geïntegreerde open source oplossingen op het vlak van e-commerce en Customer Relationship Management (CRM). Bouwen en integreren software en processen tot geoliede verkoopmachines, adviseren en begeleiden op het gebied van e[-]commerce en CRM. Bruggen realiseren tussen gesloten en open webwinkel systemen en zowel webwinkels als crm-systemen aansluiten op uw bedrijfsprocessen.