CRM via SaaS helpt om meer te scoren

Klantenservice- Vtiger CRM Handleiding

CRM ondersteund het geven van aandacht aan klanten. Het helpt verkoop en service medewerkers om efficiënt te werken. Het door Vicus CRM via SaaS is super simpel in het gebruik en sterk in activiteiten beheer en beheren van verkoopkansen en de verkooppijplijn.

CRM via SaaS is een aantrekkelijk platform voor het verbeteren van verkoop, marketing en relatiebeheer.

Door het vastleggen van klantwaarde (wat betekend de klant voor ons) en productwaarde (wat betekend ons product voor de klant) kan de juiste focus worden bepaald.

Leg nadruk op topklanten. Zorg dat je deze regelmatig spreekt. Het CRM via SaaS systeem genereert triggers zodat het niet aan de aandacht van de verkopers ontsnapt. Minder belangrijke klanten kunnen worden gemarkeerd dat ze minder aandacht behoeven (bijvoorbeeld minder vaak bellen).

Het CRM via SaaS is bijzonder geschikt voor

  • ICT-bedrijven
  • goede doelen organisaties
  • assurantie tussenpersoon
  • arbeidsbemiddeling / werving en selectie
  • advocatuur en notarissen
  • (handels)bedrijven met meerdere vestigingen
  • installatiebedrijven
  • groeiende zakelijke dienstverleners (algemeen)
  • evenementenbureaus
  • startende en snel groeiende jonge bedrijven
Er zijn nog geen opmerkingen

Ook interessant

geen berichten gevonden