Goederen en materialen in Vtiger
Naadloze integratie pre-sales en post-sales
Beheer producten, diensten, prijslijsten, leveranciers, verkoopoffertes, inkooporders, verkooporders en facturen
Vtiger CRM gaat verder dan een traditioneel CRM. Vtiger CRM breidt namelijk de complete verkoopcyclus uit met het geïntegreerde beheer van producten, prijslijsten, leveranciers, verkoopoffertes, inkooporders, verkooporders en facturen.
Met vtiger CRM bereik je een naadloze integratie tussen pre-sales en post-sales activiteiten in één softwaretoepassing. Door het aanbieden van goederen, materialen en leveringen bereik je een naadloze integratie tussen pre- en post-sales activiteiten. Jouw gehele verkoopcyclus in één CRM-systeem!
- Volg openstaande offertes via de offerte lijst;
- Voeg items toe aan de offertes en pas automatisch subtotaal, belasting en totaalbedragen aan;
- Selecteer verschillende prijzen voor hetzelfde product per klant-segment;
- Maak printer-vriendelijke verkoopoffertes en verstuur deze naar de prospectklanten via de ingebouwde e-mail service;
- Maak verkooporder of factuur met één click vanuit de offerte;
- Voorkom dubbel werk door dynamisch factuur- en verzendadres van de prospect te gebruiken.
- Toon gerelateerde offertes bij de accountkaart;
- Gebruik eigen velden uit de offertemodule naar behoefte.
- Stroomlijn organisatiebrede inkoopprocessen en fulfillmentprocessen met de geïntegreerde aanpak van vtiger CRM;
- Volg uitstaande orders via het orderoverzicht;
- Koop producten van de best beschikbare leveranciers, fabrikanten, Wederverkopers lijst in vtiger CRM;
- Beheer up-to-date voorraad positie via de naadloze integratie tussen order fulfillment en beschikbare voorraad in jouw pakhuis of magazijn;
- Pas de inkooporder (PO) en verkooporder (SO) velden aan naar behoefte in jouw organisatie;
- Voorkom dubbel werk door dynamisch het factuur en verzendadres van de prospect te tonen tijdens het maken van de orders;
- Voeg orderregels toe aan de orders en herbereken subtotaal, belastingen en totaalbedragen automatisch;
- Maak printer-vriendelijke orders (PO/SO) en stuur deze respectievelijk naar naar Leveranciers en Klanten via de ingebouwde e-mail service;
- Wanneer eenmaal de verkooporder is geaccepteerd, maak dan een factuur vanuit de verkooporder met één click;
- Meldt periodiek de voorraadpositie naar de relevante afdelingen in jouw organisatie zodat de voorraad altijd optimaal is afgestemd op de uitstaande orders.
- Volg uitstaande facturen van de factuurlijst;
- Maak printer-vriendelijke facturen en verstuur deze naar de klanten via de ingebouwde e-mail service;
- Pas de factuurvelden aan naar behoefte van uw organisatie;
- Voeg regels toe aan de factuur en herbereken subtotaal, belastingen en totaalbedragen automatisch;
- Voorkom dubbel werk door dynamisch het factuur en verzendadres van de prospect te tonen tijdens het maken van de facturen;
- Koppel facturen met het juiste grootboek voor zorgeloos boekhouden.
- Koppel producten met andere modules voor een totaaloverzicht;
- Importeer productdetails uit andere softwaretoepassingen;
- Maak eigen productvelden conform de wensen van jouw organisatie;
- Koppel product-specifieke documenten, zoals informatie, brochures en licentieovereenkomsten;
- Voeg productafbeeldingen toe voor eenvoudige identificatie;
- Exporteer productdetails naar spreadsheetsoftware zoals Microsoft Excel, OpenOffice voor verdere analyse;
- Maak prijslijsten per klantsegment en koppel producten met prijslijsten;
- Koop producten in via de goedgekeurde leverancierslijst.