Vicus heeft voor CAD2M haar klantenservice mogen verbeteren.
Klantenservice mag beter
CAD2M had te maken met een groei in opdrachten en medewerkers. De bestaande werkprocessen konden deze groei niet goed bijhouden. Vicus heeft voor de financiële administratie en het relatiebeheer van CAD2M diverse verbeteringen doorgevoerd. Nu was het nodig om de klantenservice te optimaliseren. Vicus had al eerder Vtiger CRM mogen implementeren. Dit CRM systeem is eenvoudig uit te breiden en groeit met je mee.
Beter en makkelijker met klantportaal en tickets
Om een optimaal werkende klantenservice te realiseren heeft Vicus het Vtiger klantportaal geïmplementeerd. Deze functionaliteit binnen Vtiger CRM biedt diverse voordelen. Het biedt de klanten van CAD2M een beveiligde toegang tot het klantportaal. Wij zorgen er ook voor dat het uiterlijk past bij de rest van CAD2M.
Het ticketmanagement biedt inzicht in issues per klant, product en per supportmedewerker. De klanten van CAD2M ontvangen automatische updates over de status van hun ticket. CAD2M kan haar klanten dus goed informeren, zonder dat het teveel tijd kost.
Efficiënt en transparant
De klanten van CAD2M kunnen nu wanneer het hen uitkomt problemen melden. Daarnaast kunnen zij ook altijd de status van de gemelde problemen raadplegen in een veilige omgeving.
Voor CAD2M houdt het in dat het makkelijker is om retouren en klachten af te handelen. Daarnaast is het ook mogelijk om antwoorden op veel gestelde vragen te publiceren. Voor CAD2M scheelt dit in de kosten door onder andere de tijdsbesparing die het oplevert.