Vicus onderhoud de Vtiger CRM voor Husqvarna. Intussen zijn de integraties met de circa 300 dealersites gestabiliseerd.
Service en beheer
In eerste instantie had Husqvarna een andere partner voor Vtiger CRM. Uiteindelijk zijn zij bij Vicus uitgekomen en hebben wij het beheer van Vtiger CRM overgenomen. In combinatie met een service abonnement verzorgen wij het onderhoud van het CRM systeem voor Husqvarna.
Advies op maat
Na gesprekken met Husqvarna om de wensen in kaart te brengen, zijn een aantal werkzaamheden uitgevoerd door Vicus. Allereerst hebben wij het programmeerwerk op standaard gebracht. Zo is er een goede, stabiele basis ontstaan. Van daaruit kan dan verder gewerkt worden.
Vicus ontwikkelde o.a. een garantieregistratieformulier voor consumenten. Via het leadformulier kunnen consumenten informatie aanvragen die vervolgens binnen Vtiger CRM aan de juiste dealer wordt gekoppeld voor afhandeling. Webformulieren binnen de websites van Nederlandse en Belgische dealers zijn netter gestyled dan voorheen. Het systeem is dusdanig ingericht om de binnendienst te helpen de e-commerce processen beter te ondersteunen.
Altijd up to date
Husqvarna kan rekenen op een betrouwbare partner in Vicus. Wij hebben jarenlange ervaring met Vtiger CRM. Onze aanvullende services nemen alle zorg uit handen. Binnen het onderhoudsabonnement worden alle standaard updates, bugfixes en security patches geïnstalleerd. Voor Husqvarna draait het Vtiger CRM op een voor Vtiger geoptimaliseerde server. Zo is er altijd een betrouwbaar en veilige omgeving.