Magento en CRM E-Commerce Specialist
Consumentenreviews (ervaringen) zijn vrijwel onmisbaar geworden. Zowel customer service specialisten, webbouwers, marketeers als de consument onderkent dit
Meer dan 90% van de potentiële klanten kijkt inmiddels voordat ze overgaan tot aankoop naar de ervaringen van andere klanten. Dat de betrouwbaarheid van reviews steeds belangrijker is geworden bij een aankoopbeslissing blijkt uit een onderzoek van de ACM (Autoriteit Consument & Markt) waarvan de resultaten in de week van 10 mei a.s. gepubliceerd zullen worden.
The Feedback Company heeft gedurende dit onderzoek samengewerkt met de ACM (Autoriteit Consument en Markt) om hun reviewtool zo betrouwbaar en transparant mogelijk te houden. Om de reviewtool nog meer waarde te geven en de betrouwbaarheid te waarbogen worden er in de reviewtool een aantal aanpassingen doorgevoerd.
Vanadiumweg 22
3812 PZ Amersfoort
Nederland
[javascript protected email address]
+31(0)33 461 1196