Het werken in de cloud maakt uw ict-omgeving plaatsonafhankelijk, tegen lagere kosten met een hoge beschikbaarheid met gebruik van geavanceerde technologie.
Plaats onafhankelijk
Omdat u zowel de software als uw gegevens via internet benaderd maakt het niet uit waar u zelf op dat moment bent. Uw gegevens zijn altijd en overal beschikbaar zowel thuis, op kantoor en onderweg. Ook via verschillende platformen zowel pc, tablet als smartphone.
Lagere kosten
Grote investeringen zijn niet meer nodig. U hoeft immers zelf geen hardware of software aan te schaffen. In plaats daarvan betaalt u abonnementskosten per maand. Specifieke beheerskosten blijven beperkt tot specifieke, bedrijfseigen incidenten en wijzigingsverzoeken.
Als uw organisatie groeit nemen de kosten in een voorspelbaar tempo toe. Daalt het aantal medewerkers in uw organisatie? dan dalen de ict-kosten mee. Zo heeft u een voorspelbaar en flexibel bedrijfsmodel zonder grote financiële risico’s.
Beschikbaarheid en veiligheid
De beschikbaarheid van ons SaaS/hosting platform is hoger dan u met een normale lokale ict-omgeving kunt realiseren. Storing in hardware leidt zelden tot een uitval van uw ict-omgeving. U kunt zich 100% richten op uw bedrijfsprocessen en uw concurrentievoordeel.
U maakt gebruik van onze snelle en moderne servers zonder dat u daarvoor zelf hoeft te investeren.
Een belangrijk aandachtspunt is de continuïteit van de leverancier. Dagelijks komen er nieuwe dienstverleners bij in ons vakgebied. Bij Vicus weet u dat u uw ict-oplossing en gegevens onderbrengt bij een bedrijf dat al sinds 2003 zijn bestaansrecht heeft bewezen.
Uw gegevens zijn veilig. Vicus maakt dagelijkse back-ups. Als u dat wilt naar een hardware-oplossing op uw eigen locatie, zodat u altijd over uw gegevens kunt beschikken. Zonder dat u afhankelijk bent van uw leverancier.
Geavanceerde technologie
Vicus heeft uitgebreide marketing-, verkoop- en klantenservice oplossingen die via het SaaS model worden aangeboden. Denk aan crm & klantrelatiebeheer, e-mailings, klantprofielen vastleggen, beheren en opvolgen van klachten en supportaanvragen, bestelportaal of webshop, klantportaal voor zelfservice. Hiervoor gebruiken wij eerste klas open source software zoals Magento en Vtiger. Naar wens koppelen we deze aan uw back-office systeem zoals King Business Software of Dynamics NAV.
Recente berichten
- Steeds meer Magento Module Ontwikkelaars Introduceren Product abonnementen 18 november 2024
- Bestelling komt retour? Dit kun je doen! 18 oktober 2024
- De bestelknop in jouw webshop 8 oktober 2024